maandag 19 oktober 2015

Urban Decay naked skin weightless complete coverage concealer

Hoi allemaal.

Vandaag review ik voor jullie de Urban decay naked skin weightless complete coverage concealer. Zo, als je dacht dat je alle lange make-up namen al hebt gehad, dan heb je er hier nog één. Sinds Urban decay in Nederland verkrijgbaar is, heb ik al meerdere producten van het prachtige merk aangeschaft. Deze concealer stond al een tijd op mijn lijstje en eindelijk was hij weer leverbaar in de webshop van Ici paris xl! Ik heb hem gedurende 2 weken getest, en ik kan je vertellen dat dit serieus de beste concealer in mijn stash is. Benieuwd geworden? Blijf kijken...!



Altijd en eeuwig ben ik opzoek naar een goede concealer. Eentje die mijn donkere kringen verbergt, niet in de lijntjes gaat zitten en een fijne structuur heeft. Ik ben een bezige bij, heb het altijd druk en daar komt weleens slaaptekort bij kijken. s'Ochtends wakker worden en meteen in de spiegel kijken maakt mijn dag er niet beter op kun je dus wel zeggen!


Tot ik deze concealer van Urban decay heb ontdekt. Ik kan jullie zeggen: dit is de beste concealer in mijn stash. Ik heb vele verschillende merken, van Chanel tot Catrice, maar momenteel kan geen enkele concealer tippen aan deze van Urban decay. Hij dekt geweldig, mijn wallen en donkere kringen zijn verdwenen. Hij gaat niet in de lijntjes zitten, ook niet na een lange dag!


De verpakking van de Urban decay naked skin concealer is fijn. Een prachtige huls die goed in de hand ligt en een luxe uitstraling heeft.


Ik koos voor de lichtste kleur: Fair neutral. Deze kleur is écht heel licht! Fijn voor de witte huidjes.


De applicator van de concealer is plat en dun, dit brengt super makkelijk aan onder je ogen, en op andere plekken waar je wat moeilijker bij kan. Hij is super zacht, en beweegt een beetje mee als je hem aanbrengt onder je ogen. Het is dus geen stijve harde applicator! Belangrijk want de huid onder je ogen is heel teer en moet voorzichtig mee worden omgegaan.


Swatch van de concealer:


Zoals je ziet is de kleur echt licht. Heel fijn, want zo licht hij mijn ogen mooi op! De substantie is vrij dun.

Zonder concealer:


Zoals je ziet is de huid rondom mijn ogen vrij donker en rood.


Met de Urban decay naked skin weightless complete coverage concealer:



Ja, ik ben echt fan van de Urban decay naked skin weightless complete coverage concealer! Hij bedekt mijn donkere kringen, licht verhelderend op en blijft de hele dag mooi op zijn plek zonder in de lijntjes te gaan zitten. Eindelijk heb ik hem gevonden, dé perfecte concealer <3


Urban decay is verkrijgbaar bij Ici paris xl in Amsterdam (Kalverstraat) en Den haag (Grote Marktstraat) en ik heb begrepen dat ze ook in Rotterdam in een filiaal Urban decay zullen (gaan) verkopen. Ik zou nu wel super graag de naked skin foundation aan mijn stash willen gaan toevoegen, ik ben benieuwd of die ook zo geweldig is! Als ik de reviews zo lees wel..

De naked skin weightless complete coverage concealer kost €23,70

1 opmerking: