vrijdag 24 juli 2015

Anastasia beverly hills dipbrow pomade

Hoi allemaal,

Vandaag review ik voor jullie het bekende potje van Anastasia, de dipbrow pomade. Ik weet niet hoevaak dit potje met een A erop wel niet op mijn tijdlijn van Instagram is verschenen, bijna iedereen die ik volg is wel in het bezit van dit wonderspul. En het werd hoog tijd dat ik ook kennis maakte met Anastasia Beverly hills. Ik liet me adviseren bij Douglas en hoe kan het ook anders, ik nam ook een potje mee naar huis! Blijf kijken voor mijn review..


De brow-goeroe Anastasia is in Amerika welbekend en uitgegroeid tot een icoon voor het stylen van wenkbrauwen. Niemand stylt en vormt brows zoals zij dit doet en voor de Hollywood-elite staat haar salon dan ook bekend als dé plek voor perfecte brow-shaping. Anastasia’s expertise en warme persoonlijkheid hebben haar zeer geliefd gemaakt bij haar klanten en in de professionele beauty-industrie.
Met haar wel-ontwikkelde techniek en haar gevoel voor service, heeft Anastasia een schitterende reputatie opgebouwd als top-styliste voor brow-shaping. In de loop der jaren heeft ze ook een zeer loyale sterrenklantenkring opgebouwd. Zo behandelt ze regelmatig bekendheden als: Jennifer Lopez, Oprah Winfrey, Reese Witherspoon, Claudia Schiffer en Melissa Etherigde. Haar populaire salon in Beverly Hills wordt gekenmerkt door een prettige sfeer mede door haar professionele team.


Mag ik even een S/O naar Anastasia?! Wat een práchtige vrouw is dit, zeg!
Als ze niet bekend was geworden om haar wenkbrauwproducten, dan was het wel om haar enorme bos haar! Gorgeous!


De Anastasia dipbrow pomade is een product wat ik zó ontzettend veel voorbij heb zien komen. Mijn tijdlijn van instagram staat er vol mee! En werkelijk iedereen is er lyrisch over. Normaal gesproken viel ik er allang voor en had ik het allang al in me bezit. Maar ik twijfelde toch steeds, met name door de prijs. €30 voor een klein potje voor je wenkbrauwen! Ik gebruik al jaren verkeerde producten voor me wenkbrauwen, ik koop met name altijd een verkeerde kleur en heb me nooit laten adviseren.


Daar mocht nu weleens verandering in komen. Ik ging zitten in de stoel, en liet me adviseren door de dame van Douglas! De eerste kleur die zij aanbracht was Chocolate. Veels te warm voor mijn wenkbrauwen! Had een beetje een rode ondertoon, past niet bij mij. Mijn wenkbrauwen zijn assig van kleur. Toen bracht ze Taupe aan op de andere wenkbrauw. Deze zag er goed uit! Hoewel ze het niet helemaal netjes had gedaan, besloot ik wel deze kleur mee naar huis te nemen.
En ik ben verkocht! Hoewel ik er nog wel mee moet oefenen, ben ik nu al fan van dit potje.
Ik kan hem iedereen aanraden! Maar laat je dan ook zeker even adviseren over de kleur.


Hierboven zie je een swatch van de kleur. Zoals je ziet is het een assige, lichtbruine taupe kleur. Mijn wenkbrauwen zijn wat grijzig/assig van kleur. Ik kan het niet echt een kleur noemen. De pigmentatie is fantastisch. Het is dus een soort wenkbrauwgel, maar dan niet vloeibaar maar in een potje. Dit breng je aan op je wenkbrauwen d.m.v. een wenkbrauwkwastje (ik gebruik er één van Make-up studio).

Mijn wenkbrauwen kaal;


En met Anastasia Beverly hills dipbrow pomade;


Op de foto's had ik de dipbrow pomade voor het eerst aangebracht. Ik moet nog een beetje oefenen, vooral om de juiste hoeveelheid aan de binnenkant, waar mijn wenkbrauw begint, aan te brengen. Op de foto's zie van dichtbij nog wat gaatjes. Dit product is echt elke cent waard. Het blijft lang zitten, brengt je wenkbrauwen in een mooie vorm en het schijnt zelfs waterproof te zijn. Ik ben er super blij mee!

Het potje gaat ontzettend lang mee. Dit weet ik zelf natuurlijk nog niet, maar dit lees ik ook overal bij elke review. Ik gebruik dit niet elke dag, ik gok dat ik zeker anderhalf jaar mee zal doen.
Je hebt héél weinig nodig, om je wenkbrauwen mooi op te vullen. Dit is niet een product om een heel natuurlijk resultaat te krijgen, het valt namelijk best op. Als je echt een natuurlijk resultaat wilt, raad ik je aan om een wenkbrauwpotlood te gebruiken of enkel (gekleurde) wenkbrauwgel.

Ben jij al bekend met de dipbrow pomade? Of misschien wel met andere producten van Anastasia? Laat onder in de comments weten wat jouw favorieten zijn!

Liefs Nicole

De Anastasia dipbrow pomade kost €29,95 en is o.a. verkrijgbaar bij Douglas (.nl) en www.anastasiabeverlyhills.nl

3 opmerkingen:

  1. Myrthe Pronk Hajji15 augustus 2015 om 21:13

    Super mooi staat het! Ik heb hier laatst ook mee in mijn handen gestaan bij de Douglas. Het is alleen waterproef. We doen natuurlijk vaak wudu op een dag. Ik doe het soms ook over mijn makeup als ik bijv nog de deur uit moet en dan moet je dit er dus compleet afhalen. Hoe doe jij dat? :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak me op nadat ik wudu heb gedaan (s'middags) en dan laat ik het erop zitten tot het avond gebed! En soms draag ik een halve dag makeup of als ik juist een hele dag weg ga kan het gewoon de hele dag blijven zitten. Ik probeer het ook niet elke dag te gebruiken want dat is niet goed voor je wenkbrauwen, maar het geeft zo'n mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Myrthe Pronk Hajji16 augustus 2015 om 11:17

    Thanks voor de tip :-) misschien kan ik het voor bepaalde gelegenheden toch gebruiken of tijdens menstruatie. Ik doe m'n make up meestal voor duhr en ik hou m'n wudu al niet meer tot asr dus laat staan tot maghreb. Ik probeer dan geen waterproof artikelen te gebruiken zodat ik m'n wudu gewoon kan doen. Maar je geeft me ideeën.. Thanks meid! Leuke blog heb je..

    BeantwoordenVerwijderen