donderdag 23 april 2015

Philosophy the micro delivery peel

Hoi allemaal,

Vandaag review ik de Philosophy microdelivery peel voor jullie.
Deze set met salicylzuur zou je huid weer glad en egaal moeten maken, onzuiverheden doen verminderen en littekens vervagen. Ik was hier dus al zolang benieuwd naar, dat toen hij in de aanbieding was bij ICI paris XL ik hem zonder twijfelen gekocht heb.
Ben je benieuwd naar deze set? Lees dan snel verder!
 
 
 
De microdelivery peel is een set bestaande uit 2 producten. Een potje vitamine C/peptide crystals en een flesje lactic/salisylic acid and activating gel.
Mijn huid is de laatste maanden erg onrustig. Ik krijg medicijnen van de huisarts voor mijn puistjes en onzuiverheden.
Hierdoor kan ik jullie géén voor en na verschil laten zien, omdat ik dus niet weet of mijn huid egaler is geworden door de peeling of door de medicijnen. Wat ik wel weet, is dat de combinatie goed werkt en dat mijn huid sowieso is opgeknapt!
 
 
 
Als je echt een héle gevoelige huid hebt, wil je deze set misschien overslaan. Dit omdat de microdelivery peel best intensief is. Je huid zal ook wat rood zijn achteraf. Vaker als 1 keer per week gebruiken word afgeraden, omdat je als het ware je bovenste huidlaag 'wegscrubt' en je huid natuurlijk even de tijd nodig heeft om weer een nieuwe, gezonde huidlaag aan te maken. De producten zijn allebei vrij mild, maar bevatten toch een aantal bestanddelen waar een gevoelige huid misschien niet goed op reageert. Ik heb een gecombineerde huid, met een vette T-zone en snel last van onzuiverheden. Voor mijn huid werkt deze set geweldig.
 
 
 
Hoe gebruik je de Philosophy micro delivery peel?
Nou wat je doet is je brengt eerst een theelepel van het potje gele kristallen op je hand en brengt dit aan op je droge, schone gezicht. Je moet héél voorzichtig te werk gaan, je moet absoluut niet zwaar scrubben, maar heel zachtjes inmasseren op je droge huid. Laat dit 60 seconden inwerken.
De ingrediënten bevatten o.a. sinaasappelolie, veel vitamine C, vitamine A en baksoda.
 
 
 
Vervolgens doe je ook ongeveer een theelepel van het flesje op je hand en dit masseer je eroverheen voor 2-3 minuten. Ik doe dit het liefst onder de douche, dat gaat nou eenmaal wat makkelijker met afspoelen. Ook moet je het even in laten werken dus ondertussen zeep ik me lekker in!
Het voelt misschien even gek, want het word warm. Dat is normaal en werkt eigenlijk best wel ontspannend. Het gaat ook lichtjes schuimen.
 
 
Als je goed kijkt zie je de mini 'kristalletjes' (als dat een woord is haha);
 
 
Ik had een grote plek met onzuiverheden op mijn rechterwang, en dat is nu bijna weg! Ook mijn kin zat onder de puisten, en ook dat is verminderd. De littekentjes blijven helaas aanwezig en hierdoor zal ik nooit compleet make-up loos de straat op durven gaan, maar het is zeker minder en hier ben ik al ontzettend blij mee.
Het maakt je huid heerlijk zacht en glad, en doet absoluut meer als alleen een scrub van de drogisterij. Je zult niet meteen een goed resultaat zien, maar na een aantal keer zeker wel.
Ook de mee-eters op mijn neus zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.
Ik ben helemaal fan van microdelivery peel! Wat een fijne set is dit. Ik gebruik hem elke week trouw.
 
De Philosophy microdelivery peel is te koop bij ICI paris XL voor €65,94.
Niet goedkoop dus! Wél heel effectief en ik weet zeker dat niet alleen veel jonge meiden, maar ook de meer volwassenere dames veel baat hebben bij deze set.
 
 
Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden!
Wat zijn jullie ervaringen met de Philosophy microdelivery peel?
 
Liefs Nicole
 
 
 

1 opmerking:

  1. Oooh dat is echt heel interresant! Heb ook last van vettige T-zone, mee eters, onzuiverheden.. Kga deze binnekort ook eens aanschaffen inshallah. X

    BeantwoordenVerwijderen