vrijdag 24 april 2015

Maybelline dream wonder nude foundation & Lash sensational mascara

Hoi!

Een paar dagen geleden was er een extra koopavond bij Kruidvat, waar je met kortingsbonnen een aantal producten met korting kon krijgen. Ook was er een actie op Maybelline, alles 1+1 gratis. Nét nu ik de nieuwe foundation en mascara wou uittesten!
Ben je benieuwd naar de review, incl voor en na foto's? Blijf dan vooral kijken!



Maybelline lash sensational lash multiplying mascara €15,49 (Nú voor €10!)


Yes! Hier hou ik van. Goed verpakt zodat niet jan en alleman jouw mascara kunnen openen en testen zonder dat jij het weet. En je neemt hem zo mee naar huis.
Het is misschien niet helemaal milieu-bewust, vanwege extra karton etc. maar ik word wel blij dat 'wij' nu wat meer richting de Amerikaanse drogisterijen gaan. Daar worden alle mascara's tenslotte helemaal geseald verpakt. Wel zo hygiënisch!


De verpakking is verder lekker basic. Wel leuk kleurtje!
Het borsteltje ziet er veel belovend uit. Dit soort mascara's werken vaak heel goed voor mijn wimpers. Groot, maar een kammetje met 2 kanten.



Tijd om te testen! Hier draag ik geen oog make-up. Zoals je ziet ben ik van mezelf al gezegend met redelijk lange wimpers, die van donker naar licht uitlopen;


En hier draag ik een laagje lash sensational mascara;



Wat een fijne mascara! Ik ben hier heel enthousiast over. Hij separeert mijn wimpers mooi, laat het niet klonteren en geeft een mooi aanblik aan volume. Ja, ik ben fan van de nieuwe Maybelline lash sensational mascara!

Maybelline dream wonder nude fluid-touch foundation €14,49

Ik had al veel gehoord over deze foundation. Hij zou fluweelzacht zijn en wel 12 keer dunner zijn als een normale foundation. Say whuttt? Kan dat überhaupt? Blijkbaar wel, want Maybelline doet het gewoon.


Ook de foundation is goed geseald.
De foundation heeft een aparte druppel applicator waarmee je de foundation op je hand kan aanbrengen of meteen op het gezicht.

 


Deze foundation zou geschikt moeten zijn voor elk huidtype. Dat klinkt goed!
De foundation is verkrijgbaar in 6 kleuren; 

-10 ivory
-20 cameo
-21 nude
-30 sand
-40 fawn
-48 sun beige

Ik heb de foundation in de winkel geswatched en vond dat 10 Ivory het beste bij mijn huid past. Dit is de lichtste kleur, en ik vond de ondertoon vrij neutraal. Ik heb zelf een roze ondertoon en kies dan meestal voor een nummertje 2/20 omdat dat vaak de lichtste kleur foundation is met een roze ondertoon. Ik ga er vaak de mist mee in, want vaak zijn die kleuren ook meteen een stuk donkerder. Dan matcht de kleur niet mooi met mijn huid en vervolgens gebruik ik hem niet meer. Nu koos ik dus safe voor de lichtste kleur.


Eenmaal uitgesmeerd zie je hoe mooi de foundation hecht met de huid;


Er zitten helaas wel een boel siliconen in de foundation. Als je hier niet tegen kunt, kun je deze foundation beter laten staan! Nog een nadeel is dat er slechts 20ml inhoud in zit. In een normaal foundation flesje zit meestal 30ml, dus dit is erg weinig. En aangezien ik best vaak met de applicator terug in het flesje moest om de hoeveelheid die ik nodig heb voor op me gezicht te hebben denk ik dat ik snel door deze foundation heen ben! Helaas..


Hieronder draag ik alleen een beetje CC cream;




En hieronder draag ik de foundation;


Een beetje over belicht, maar zo zie je wel de mooie finish die de foundation heeft;



Ik vind het resultaat echt prachtig! Wat een mooie dekking heeft deze foundation. Ik gebruik er nog wel een concealer bij, maar de finish op zich is heel mooi en natuurlijk. Ook droogt de foundation mat op dus je hebt in principe niet eens meer een poeder nodig er na. Nu gaat mijn huid na een paar uurtjes toch echt wel glimmen, dus afpoederen is niet overbodig als je een dagje erop uit gaat!

Ik was absoluut géén fan van de l'Oreal eau de teint nude magique foundation, die ongeveer dezelfde consistentie heeft als de Maybelline foundation. Die dekte onnatuurlijk, en lag als het ware 'op' mijn huid waardoor je hem enorm zag zitten. Deze foundation van Maybelline is heel anders en voelt zelfs een beetje verzorgd aan. Echt als een 2e huid!



Ik ben dus enorm enthousiast over mijn 2 nieuwe aankoopjes van Maybelline.
Beide zijn verkrijgbaar bij o.a. Kruidvat en Etos.

Wat vind jij van de mascara en foundation?

Liefs Nicole

3 opmerkingen:

  1. Ik ben ook echt mega fan van deze 2 items! Ik heb nummer 20 die is iets te donker voor me.maar kan er wel mee door xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook echt mega fan van deze 2 items! Ik heb nummer 20 die is iets te donker voor me.maar kan er wel mee door xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mascara! Ik ga zo meteen even langs de Kruidvat :-)

    BeantwoordenVerwijderen